Ana Sayfa » , , , » Kılıçdaroğlu parti kararına uyarak Erdoğan'ı sık sık "hırsız" "başçalan" gibi sıfatlarla seslendi.

Kılıçdaroğlu parti kararına uyarak Erdoğan'ı sık sık "hırsız" "başçalan" gibi sıfatlarla seslendi.

Yazar Blogspot on 2 Mart 2014 Pazar | 08:27

YOLSUZLUK VARSA...
Şunu söylüyorum artık. Herkes artık kendisini değil ülkeyi ve çocuklarını düşünmek zorunda. Anneler ülkenize çocuklarınıza sahip çıktığınız gibi sahip çıktığınızı biliyorum. Annenin çocuk sevgisi her insanın ülke sevgisi gibidir. Annelere sesleniyorum. Eğer çocuğunuz işsizse sebebi bu başçalandır. Yolsuzluk varsa sebebi bu adamdır.
Van'da oğlunun cenazesini sırtında torbayla taşıyor. Bunu düşünün. 17 Aralık 2013, TBMM önünde gencecik bir adam ben açım diye kendisini yaktı ve 10 gün sonra da öldü. Adalet ve Kalkınma partisine oy veren yurttaşlarıma sesleniyorum. Oy verdiniz, yolsuzlukları yasakları önleyeceklerdi. Ne oldu? Yolsuzluk bunların kitabı oldu.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Türkiye Haberleri,Siyaset,Ekonomi,Yerel Seçimler,Spor - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..