Ana Sayfa » , , , , , » Yavuz Semerci, "kimse kusura bakmasın, artık Başbakan benim için yok hükmündedir" dedi.

Yavuz Semerci, "kimse kusura bakmasın, artık Başbakan benim için yok hükmündedir" dedi.

Yazar Blogspot on 2 Mart 2014 Pazar | 08:32

Habertürk Gazetesi yazarı Yavuz Semerci gemileri yaktı! Yazısının başında "yalan söyleyemeyeceğim" diyen yazar, "kimse kusura bakmasın" diye devam etti yazısına...

Bu yaşananlardan sonra daha fazla susamayacağını belirten yazar, "isterlerse bana vatan haini desinler, gazetem isterse bu yazımı yayınlamasın, çocuklarım kusura bakmasın" diyerek şöyle devam etti: "yolsuzluk yapan biri beni yönetemez."

Sandıktan yüzde 80 oy bile alsa Başbakan'a karşı görüşünün değişmeyeceğini söyleyen yazar,  "Benim için Erdoğan, artık doğru şeyleri seslendirse bile yanlış kişidir, yok hükmündedir... " dedi ve "Keşke o baba-oğul arasındaki konuşma kaydını duymasaydım..." diye bitirdi yazısını...
İSTERSENİZ VATAN HAİNİ DEYİN

Yalan söylemeyeceğim.
İsterseniz tarafsızlığımı yitirdiğimi düşünün. İsterseniz paralel yapının esiri olduğumu söyleyin.
İsterseniz gazeteciliği bırakıp, ölümüne biat eden ekibin yazdığı çizdiği gibi paralel yapının gizli hücresi deyin... Hani biraz daha ileri gidin, isterseniz vatan haini deyiverin...

KİMSE KUSURA BAKMASIN 
AK Parti’nin tüm dürüst, çalışkan kadrosu, iktidarı destekleyen milyonlarca vatandaş kusuruma bakmasın.
Bu gazetenin sahibi kusuruma bakmasın...
Bu gazetenin yayın yönetmeni kusuruma bakmasın; isterse bu yazıyı kullanmasın...
Bu yazımı okuyan okurlarım, kim hangi parti destekliyorsa desteklesin, onlar da kusuruma bakmasın; isterlerse beni artık bu köşede görmek istemesinler...
Çocuklarım kusura bakmasınlar, belki işsiz kalıp onları zor duruma düşüreceğim...
Sevdiklerim de kusura bakmasın, isterlerse “Sana mı kaldı’’ desinler...
İsterlerse “Gör başına neler gelir” desinler...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Türkiye Haberleri,Siyaset,Ekonomi,Yerel Seçimler,Spor - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..