Ana Sayfa » , , , , , » Erdoğan Gülen'i Said Nursi ile vurdu!

Erdoğan Gülen'i Said Nursi ile vurdu!

Yazar Blogspot on 2 Mart 2014 Pazar | 08:29

SAİD NURSİ NEDEN MENDERES'İ DESTEKLEDİ?

Merhum Said Nursi eserlerinin önemli kısmını Barla'da verdi. CHP'nin zulmünü burada yaşadı. Merhum Bediüzzaman Said Nursiye neden Menderesi desteklediklerini soruyorlar diyor ki: "Eğer Demokrat Parti düşerse ya Halk Partisi ya Millet Partisi iktidara gelir ve sosyal yaşantımızı etkiler. DP'yi Kuran vatan, millet menfaati için destekliyorum" 

Said Nursi ülkesinden kaçmadı, Rusya'da hapishaneden kaçtı ama ülkesine döndü. Ülkesindek kaçıp başka ülkelerden karıştırmadı. Pensilvanya'daki zat Bediüzzaman'ın ismini adını ağzına almadı.

28 Şubat'ta darbecilere ödül veren, CHP ile kolkola olan birisi nasıl Bediüzzaman'ın izinden gidiyor olabilir ki? Dürüstsen samimiysen bu ülkeyi karıştırmayı bırak dön buraya gel diyorum.

Ben da safmışım ellerimden geleni yaptım. Bana gönderilen kitaplarında methiyeler gönderdi. Bana da tespih gönderdi. Ama ananas göndermedi. 

HOCALARIMA SORDUM

Peygamberimizin olimpiyatlara geldiğini söyleyince şaşırdım. Hocalarıma sordum. Bunun itikadi mesele olduğunu söylediler. Ama değil mi ki kamyona bindirdiler. 

Nerede Barla'daki merhum Said Nursi nerede Pensilvanya'daki zat. Zaten rahle-i tedrisinden geçmemiş, ama öyle yutturmuş.

Cebrail parti kursa desteklemem diyecek kadar kibir içinde. Ama şimdi CHP'ye destek veriyor.

İNLERİNDEN ÇIKARIP REZİL EDECEĞİZ

Bunlar dinledikleri telefonlarla sadece şantaj yapmıyorlar, haraç toplayıp tehdit ediyorlar, istediklerini söyletip yazdırıyorşar. Ama rahat olun, hiçbir şantaj çetesine boyun eğmeyeceğiz. Bunların inlerine girip önünüzde rezil edeceğiz. Topladıkları haraçları, yargı içinde yaptıkları usülsüzlükleri anlatacağız. Ulusal güvenliğimizi tehdit eden bu yapıyı yılanın deliğine de girse bulacak çıkaracak yargıya teslim edeceğiz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Türkiye Haberleri,Siyaset,Ekonomi,Yerel Seçimler,Spor - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..